Sofiaslillafamilj

Vilken helg :)

Kategori: Allmänt

Vi har tagit det lugnt & myst massor :) jättehärligt! Vi får ta vara på tiden tsm nu!
Som sagt det har varit helt underbart! Jag älskar min man såå mkt <3

Jag jobbar bara 3 dagar till sen blir jag "arbetslös i 3 veckor" men jag ser det bara som  semester :) ska faktiskt bli skönt att få vara "ledig" lite! 

Imorgon efter jag har jag en del att pyssla med :) jag ska ringa några tlfsamtal, sen ska jag cykla till tomten & se hur långt dem har hunnit med grunden (spännande) & för att ta några foton såklart.
Sen på kvällen så ska jag sätta mig & pyssla med mitt fotoalbum, jag längtar!

Sen har jag bestämt mig för att när jag går hemma sen så ska jag rensa lgh inför flytten, men man kan ju lika gärna börja nu så slipper man ju rensa 1 gång till sen. Man får vara lite smart ;P haha!

Vad ska ni göra på er semester? Nu ska jag mysa lite med älsklingen :) Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: