Sofiaslillafamilj

Bo Ohlsson i Tomelilla :)

Kategori: Allmänt

Ja, där har vi spenderat vår söndag eftermiddag :) Jag var ju såå sugen på att hitta på något imorse, men älsklingen var ju såå seg! Så till slut ringde jag till hans mamma & fråga om de var sugna på en utflykt o det var dem - så då äntligen fick jag fart på Tommy :) Vi bestämde att vi skulle åka till Bo Ohlsson i Tomelilla, när vi väl kom fram så säger han att han skulle stanna i bilen, så han satt kvar i bilen & sov - stackarn! :P men jag & hans mamma shoppade :)

Jag hittade inte så himla mkt, men en del hamnade i varukorgen, vanliga enkla svarta underlägg & fina gula koppar (10 kr styck) billigt & bra :) Sen köpte jag en t-shirt osså.. Jag fick en för tidig födelsedagspresent av Tommys föräldrar - gula väldigt läckra handdukar :) Något som jag la märkte till var alla fina barnkläder, nu längtar man ännu mer efter barn :P hehe! Det fanns verkligen jättemkt fint. Massa fina olika märken! Man var nästan i himmelriket ;P Så när vi blir med barn ska vi åka ner där & shoppa kläder :)

Nu när jag tänker efter har jag inte fått en puss på hela dagen, guud vad pussugen jag blev nu!
Måste ut till min bästa & mysa lite! Ha en fortsatt bra söndagskväll :) HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: