Sofiaslillafamilj

En lördag..

Kategori: Allmänt

En jobbig morgon - men nu är det bra igen :)

Vi har varit en sväng på center syd, jag köpte mig 2 söta t-shirtar..
Det finns så mkt fina vårkläder, så man skulle kunna handla hur mkt
som helst, men men man simmar ju inte i pengar direkt ;P

Sen handlade vi lite på Maxi, jag ska vara själv hemma ikväll så jag
köpte mig 2 tjejiga filmer, Linas kvällsbok & Hairspray :) Tommy ska
iväg till hans chef ikväll, egentligen skulle jag osså med men jag mår inte bra!
Jag har världens hosta & känner mig hängig, så jag ska vara hemma & vila.

Jag hoppas inte älsklingen kommer hem alltför sent ikväll eller ska jag
redan nu säga natt eller morgon :P vi får väl se! Imorgon ska vi iaf ha en
riktig mysdag tillsammans :) det ser jag fram emot!

Nu ska jag gå & pussa på min älskling!
Ha en bra lördag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: