Sofiaslillafamilj

Fredag

Kategori: Allmänt

& vi börjar denna dagen med underbart väder :) HÄRLIGT! Hoppas detta håller i sig, så att man får njuta i helgen :) Det hade varit toppen, kanske man kan sitta på balkongen för första gången i år?

Det blev inga våfflor igår, men vi hade mysigt ändå ;) hehe.. Tommys mamma ringde & fråga om vi inte kunde komma hem till dem & äta våfflor med henne idag istället.. & visst kunde vi de :)
Så vi tillbringar fredagskvällen i Sandby! Det kan nog bli chill det med!

Nu längtar jag jättemkt efter min födelsedag, har önskat mig pengar så att jag kan shoppa mer vårkläder :) 1 sak som står överst på min shoppinglista är en vårjacka!

Om man ska äta lite frukost innan jobb kanske..? Idag jobbar jag mellan 7.30 - 15.30! Bloggar kanske ikväll igen.. Hoppas ni får en bra fre! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: