Sofiaslillafamilj

Godmorgon :)

Kategori: Allmänt

Jag vaknade av att jag var hungrig imorse - brukar jag nästan aldrig göra! Så det har varit extra svårt att försöka somna om, så nu har jag gett upp! Men det är alltid skönt att ligga kvar i sängen m datorn i knät & lyssna på när Tommy sover för fullt ;P hehe! Det är det jag gör nu :)

Idag så ska vi bege oss ut mot Csyd, men jag vet inte om det bara blir Maxi - tror nästan det.. Ska bara köpa påskägg & godis till mina kära syskonbarn :) & sen någon hundleksak till Simpson, men det finns det ju mkt att välja på där med! Så Maxi får det bli!

Jag ska nog handla till på onsdag osså. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska bjuda på för mat.. Jag får bolla lite ideér m Tommy :) Jag har iaf bestämt mig för att ha någon slags citrontårta, så vi får se vad jag kan hitta på!

Efter det är avklarat ska vi inte göra alltför mkt! Hehe :P

Hoppas ni får en bra dag, nu måste jag käka frukost! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: