Sofiaslillafamilj

Hemma idag!

Kategori: Allmänt

Idag var jag helt igengeggad i ögonen när jag vaknade =( så jag blev hemma idag! Men jag är osäker på om det är ögoninflammation, det kan lika gärna vara min förkylning som satt sig i ögonen =/ men det kliar som faen! Vi får se vad det blir av det!

För er som är nyfikna, Tommy & jag pratade ut igår. Vi hade det jättemysigt, men vi somnade dock tidigt! Så nu e allt bra igen & det känns bra! Vi kom fram till att vi skulle bättra oss båda 2, men jag hoppas ändå att han tog åt sig av det jag sa till honom, vi får se om det blir en förbättring.. Kanske redan  idag? Hehe vi får se! Jag ska inte hålla tummarna, för då blir jag bara besviken sen!

Idag ska jag städa är det tänkt, men det ska nog gå bra! Jag får badda ögonen med vatten emellanåt, men det hör ju till ;P sen när han kommer hem ska vi hjälpas åt!

Tommys jobbar kompis & hans tjej ville komma hit imorgon kväll, så jag hoppas bara att detta med ögonen är något som försvinner fort! Det återstår att se..

Nu ska jag vila lite, ha en underbart skön fredag!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: