Sofiaslillafamilj

Huvudvärk & feber

Kategori: Allmänt

Några kvällar i rad nu har älsklingen & jag haft det jättemysigt! Jag har legat i hans famn när vi kollat på tv & så - supermysigt verkligen!

Så igår kväll efter alla våra ärenden kröp jag upp i hans famn med världens huvudvärk, jag kan säga er att det var extra mysigt att ligga där då. Han började känna på min panna & nacke, jag tänkte vadfan gör han :P han tyckte jag var varm & visst hade jag feber! BLÄÄÄ!
Jag gick & la mig för min huvudvärk brukar gå över om jag sover, men jag vaknade vid 21.30 ftf med världens huvudvärk, så jag tog en tablett o gick & la mig igen.. Men i morse när jag vaknade hade det ftf inte släppt. Så jag ringde jobb!

Nu har jag sovit en stund, men den är ftf kvar :/ helskumt! Men jag får fortsätta vila & hoppas att den försvinner snart! Men blir nog att jag är hemma & vilar imorgon osså.

Näe, sängen väntar! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: