Sofiaslillafamilj

JAG VILL BARA SKRIKA!!

Kategori: Allmänt

Jag är såå besviken, ledsen & ARG! :'( Så frustrerad! FAAAAAAAAAN* GAAAAAAAH*
Jag skulle kunna kalla denna människa för tusen saker, men jag undviker det här. FAN!! KUNDE INTE MÄNNISKAN ÖPPNAT KÄFTEN & SAGT DET TIDIGARE??! Men näe, för när vi var där så såg det sååå bra ut! Det skulle fixa sig! Vår dröm ska inte förstöras pga av detta! Vi löser det! Vi får byta bank..


Idag mår jag bättre, jag ska jobba imorgon :) Jag har känt mig jättekonstig dessa dagarna! Men som sagt, nu mår jag bättre & är på benen igen! Så skönt! Tummen upp!

Guud, jag längtar till lördag för som mina naglar ser ut!! Världens utväxt, så ska bli skönt att få göra om dem.. Undrar bara hur dem ska se ut, ska nog kika lite runder här på nätet :)

Vettni vad? Idag är det bara 1 vecka kvar tills jag fyller år, & bara 1 vecka kvar tills jag får träffa min familj igen - så underbart mysigt! Jag längtar :) Vi åker upp på min födelsedag för att fira påsken m. min familj! Jag måste fixa påskägg till Olle, Emma, Lisa & Ida..
Så måste jag ju köpa en påskpresent till min älskade vovve osså :)
Nu ska jag titta om jag hittar några fina naglar!
Ha en fortsatt bra dag, hauddi alla!




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: