Sofiaslillafamilj

Kom igen Sofia!

Kategori: Allmänt

Gaaah* HJÄLP! Tommy är galen på mig & jag själv osså för den delen!
Vi ska städa & grejja nu ikväll, men faen! Jag känner inte för det!
Men det måste göras, tyvärr! SÅ FAEN SOFIA, KOM IGEN!
(Haha, man måste peppa sig själv)

Idag tvingade jag Tommy att äta pannkakor med mig, haha!
Han tycker inte alls om det egentligen, men jag lockade med glass :P

Nae, nu så Sofia. Nu tar vi ett städryck!

EMELIE - Jag saknar dig! Jag vill träffa dig på fre, jag vill jag vill JAG VILL :)

Anna Bergendahls låt är sååå himla underbar :)

HAUDDI!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Awwww... så synd om Tommy ju! tvinga inte honom!!! Klart vi ska ses, ses ju på fredag hjärtat :) Me like!! Men du, ANNA SUGER!! Hahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss&Kram

    2010-03-18 | 18:13:42
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: