Sofiaslillafamilj

Köpenhamn..

Kategori: Allmänt

Godmorgon på er :) en tidig morgon för att  vara lördag, men älsklingen & jag somnade väldigt tidigt, oförskämt för att vara fredag faktiskt! Men inget vi kan göra nåt åt nu ju! :/
Jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt, men så äre ju när man somnar tidigt - TYVÄRR!
Idag blev det lite förändringar - Vi ska till Köpenhamn :) Det ska bli jätteroligt! Det var längesen vi hittade på något nu, så jag ser fram emot det! Tommys kompis & hans tjej ska vi åka med - sen vidare hem till dem tror jag det var! För första gången på väldigt länge är jag sugen på att dricka!
Jag håller tummarna för att jag & älskling får en jätterolig lördag!

Näe nu ska jag gå in & mysa med älsklingen lite innan jag ska hoppa in i duschen :)
Ha en jättebra lördag, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: