Sofiaslillafamilj

Lördag :)

Kategori: Allmänt

Imorse vaknade jag tidigt, redan vid 7.. Men efter mycket tjat på Tommy så fick jag somna om i hans famn :) Såå mysigt! Vaknade inte förrän klockan ringde kl 9!

Klockan 10.30 kom Emelie & hämtade mig, vi körde till Landskrona & gjorde om våra naglar.
Mina naglar är jättefina! De är turkosa & blå, nästan samma färg som på "fizzy bubbles" ni vet dem goda godisflaskorna? Dem blev i vilket fall häftiga, så jag är nöjd!

När jag kom hem vid 16-tiden luktade det jättegott i köket,jag blev typ hungrig direkt när jag
kände lukten av mat :) Idag bjöds det på Hasselbakspotatis, kycklingefilé & dragonsås! Mumsfillibabba ;P nu har  vi ätit o sitter & myser vid tv.n med varsin cider & öl!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: