Sofiaslillafamilj

Lugn eftermiddag

Kategori: Allmänt

Villket underbart väder det är idag, nu kan man nog nästan säga att våren är här :)
Vi har varit ute jättemkt idag, nu är det ju så fint så nu kan man börja vara ute längre på eftermiddagarna osså, SÅ HÄRLIGT!

Tommy är & tvättar sin bil, han skulle inte komma hem förrän senare.
Jag har suttit här enda sen jag kom hem, skönt :)  nu ska jag snart hänga tvätt, & städa
tvättstugan.. JIPPI! Eller inte, men det måste göras! Egentligen borde hela lägenheten
städas, men vi tar ett rum i taget ;P så roligt är det ju inte att städa!

Fan, att jag aldrig kan bli av med min förkylning, nu har jag den räliga hostan som jag
brukar få i slutet av mina förkylningar - bara det inte börjar om från början igen nu!
Jag är ju inne på min andra omgång nu, jag orkar inte en 3.e händer det så ska jag ringa
vårdcentralen för då äre ju nått fel! Kanske lunginflammation?

Näe, tvätten väntar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: