Sofiaslillafamilj

Lunarstorm :P

Kategori: Allmänt

Jag måste bara få dela detta med er :) JAG VAR SÅÅ LYCKLIG :) Så roligt att läsa!
Jag blir helt glad & det pirrar i hela kroppen - HÄRLIG KÄNSLA! 
"
Nu börjar snart ett nytt liv. Jag har kommit in på Malmö Högskola. Så innan den 27 Aug måste jag ha flyttat ner. Guud, jag längtar! Det ska bli så skönt att äntligen få flytta ihop med dig, Tommy! Men vi har helt olika smak på allt. Det är ju bara synd att vi båda e lika envisa... Så just nu fungerar det inte så jättebra! Får hoppas att det ska bli bättre snart. Men jag kan inte fatta att jag om ca. 1 månad flyttar ner till Skåne. Thihi, så spännande =) "

"
Idag är det den där speciella dagen, som jag har väntat så länge på. Idag flyttar jag till Skåne =) Det ska bli helt underbart. På måndag börjar jag skolan, ska bli såå himla roligt! =)
& på toppen av allt så tog jag mitt körkort igår. Fatta vad lycklig jag är. jag är så glad att jag blev färdig me körkortet just nu, så jag slapp tänka mer på de =) Jag körde själv i bilen me Emmaluttisen i baksätet igår eftermiddag, oh jävlar de går ju så himla mkt bättre att köra själv. En helt underbar känsla var de =P Thihi, jag är så glad. Hoppas ni får de bra här hemma i Mjölby, jag komr att hälsa på så ofta kan =) Men jag ska flytta te Skåne trallallala.. Tralallala.. ;P oh yeah! Älskar dig bejb, idag komr jag & stannar för alltid!"

"Allt är så himla bra. Allt känns så bra mellan oss. Vi har bara bott ihop i en dag =P men allt känns great. =) GALET MYSIGT är det =)"

"Jag är lycklig, väldigt lycklig. Jag trivs väldigt bra här nere, skolan går bra & man har hittat många bra vänner =) Känns helt otroligt att jag verkligen bor i Skåne nu, och att Mjölby numer är mitt andra hem, för ca 2 månader sedan var det tvärtom! Guud, så kul =)"


"Haha, Tommy säger att han kan höra att jag har börjat ta in några skånska ord i meningarna när jag pratar men det tror jag inte på ;) har ju lovat syrrans kille att jag ska kunna säga GURKBURK ordentligt varje gång jag kommer till Mjölby. HAHA!"

När ni läste detta, märkte ni hur jag sken som en sol? :) Åh, helt underbart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: