Sofiaslillafamilj

LYCKLIG <3<3

Kategori: Allmänt

Ja, ni läste rätt :) Jag är såååå lycklig! Jag önskar att jag kunde berätta vad som hänt, men det får vänta lite till! Kan ju bara säga att det är vår dröm tillsammans som kanske kommer att slå in :)
Så underbart det hade varit! ÅH JAG ÄR SÅÅ GLAD! Håll tummarna för oss är ni snälla!

Sen kommer vi ta en biltur till Mjölby i helgen :) Det är jag osså överlycklig för!
Ja, ni läste rätt! VI ska ta en biltur hem till pappa & mamma! Jag är så glad, för det var
Tommy som kom med idèn :D Även fast man var inställd på att man inte skulle träffa dem nu innan min födelsedag, så äre klart att jag saknar dem! Åh, det kommer bli så kul!


Näe, nu ska jag ta mig en morgondrink ;P sen ska jag börja plocka undan lite här hemma!
Jag jobbar mellan 9-16.45 idag, efter det är det bara hem för att sätta fart att städa & tvätta!
När det är klart ska vi sätta oss ner för att prata igenom vår "dröm" litegranna!
Sen ska här mysas för hela slanten :) 

Ha en bra dag, så hörs vi! 
Hauddi alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: