Sofiaslillafamilj

Måndag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga ;)

Fy, vad jag hade velat legat kvar i sängen - iaf en liten stund till!

När jag kom hem igår så skulle jag ställa mig & laga mat, för Tommy var iväg (trodde jag)
Men så var han redan hemma när jag kom hem =P så jag slapp laga mat! Men tro inte att jag inte gjorde något för jag tvättade faktiskt en maskin tvätt! Haha eller maskinen tvättade & jag hängde upp det sen =P så så mkt gjorde jag ju ändå inte, men det behöver vi ju inte prata om!

JAG TYCKTE HELT KLART ATT ANNA BERGENDAHL VAR BÄST I LÖRDAGS!
Guud, vilken sångröst hon har =) & låten i sig var väldigt bra!
Hoppas hon tar hem hela skiten! Det håller jag tummarna för iaf!

Kan det inte bara bli vår nu? Igår vid 12 ca var det 6 grader VARMT ute,
då kändes det faktiskt som om det var vår i luften =) om det bara kunde
hålla i sig! Hade varit jättebra tycker jag!

Idag blir en lång dag på jobb, eller egentligen inte!
Det är så att vi har personalmöte ikväll mellan 17.15 & 19.30 & jag slutar 15.30!
Så idag ska jag faktiskt hem emellan & äta. För sist det var personalmöte mådde jag skit!
Men men, ganska bra ändå att lägga det på en måndag! För då har man det ju gjort!
Kan man ju njuta ordentligt av resten av veckans kvällar =)

Näe, nu ska jag gå & borsta tänderna!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: