Sofiaslillafamilj

Många tankar..

Kategori: Allmänt

OBS KÄNSLOLADDAT INLÄGG:

Guuud i himmelen vad vi bråkade igår! Meen faen, jag överreagerar så jävla mkt osså.. Men det fick mig iaf att inse att vi behöver prata ut om vissa saker. Man känner sig bortglömd på något sätt & inte lika älskad längre - man kanske helt enkelt tar varandra för givet nu mer.

Så vill jag inte ha det i mitt förhållande,  - Beröring betyder så mkt mer än ord för mig!
Jag vill att vi ska lösa detta, herregud jag kan ju inte leva utan honom! Men det gör vi osså, innerst inne så vet jag det. Men vi måste kunna prata om våra problem, man kan inte bara undvika dem hela tiden, det fungerar ju inte i längden!

Jag menar osså att någongång på 4 år så måste det ju komma en svacka, men det är ju ingen som säger att man inte klarar sig ur den, han är ju mitt liv, min framtid. Vi ska bygga hus tsm (vilken prövning är inte det för förhållandet) & hur stort är inte det egentligen, vi ska bilda familj tillsammans - Han är mitt allt<3 jag lämnade ju mitt liv i Mjölby för honom. Fattar ni då hur mkt han betyder för mig & hur mkt jag tror på vårt liv tillsammans!

Jag är fortfarande kär i den personen som jag lärde känna för 5 år sen, vårt liv tillsammans är på något sätt ännu starkare nu än det var i början. Nu håller jag bara tummarna för att hans känslor för mig inte har avtagit! Jag älskar dig Tommy Andersson, av hela mitt hjärta!



Snart kommer han hem, då ska här pratas & (förhoppningsvis) mysas<3

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: