Sofiaslillafamilj

Onsdag 10/3 -10

Kategori: Allmänt

Dagarna blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig, men livet rullar på iaf :)
Det var ju tänkt så att vi skulle städa & tvätta igår, men man är så seg (iaf jag)
på kvällen när man slutat sent, som igår då var jag inte hemma förrän 17,
sen hinner klockan bli typ 18 innan man får någon mat i magen, i vilket fall som helst
blev det bara att vi plockade undan så ska vi dammsuga & damma idag ist!

Nu har vi ett möte inbokat i nästa vecka, nu är det bara ett annat möte kvar, & det är nästan viktigast! Så jag håller tummarna för att det kommer ett positivt svar snart.

På tal om något helt annat, jag har fått några kommentarer om mina naglar :P
- Åh vilka häftiga naglar/häftig färg osv (personalen på jobb)
- Vad har du gjort med fingrarna Sofia? Jag svarar då - Ja men det är väl häftigt!
- Näe, det tycker jag verkligen inte! (En annan personal på jobb)

Sen var det en flicka som sa igår :) - Vilka färgglada naglar du har,
jag tycker det är jättefin!

Sött va? Man blir ju helt varm inombords!

Åh, vad jag längtar till lördag morgon!

Näe, nu ska jag gå & kolla om min väska har torkat.
Jag tvättade den igår, jag hade haft en rutten banan där i & så mosades den!
Ingen härlig doft precis! Typiskt är ju osså att jag hade plånboken & kalendern
där i! De luktar heller inte mumma nu!

Ha en bra dag!
Hauddi alla!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Men gumman, lägg upp naglarna så vi får se dem då?! Dem som inte vet hur dem ser ut är ju säkert jätte nyfikna!! ;) Jag tycker dem är super fina iaf :) Puss&Kram

    2010-03-11 | 12:30:06
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: