Sofiaslillafamilj

Pysselmys :)

Kategori: Allmänt

Min kära pappa ringde mig imorse & gratulerade till storvinsten :P Jag fattade ingenting först, men sen fattade jag! (de 215 miljoner som någon vann i Skåne igår) haha! Om det ändå hade varit vi..

Alla måsten vi hade idag är fixade & nu sitter älsklingen o tittar på hockey. Jag ska snart sätta mig & pyssla med mitt fotoalbum! Det var längesen nu, det ska bli så kul! Jag älskar att pyssla :)

Vi har nu kommit fram till vad jag ska bjuda på, på onsdag! Det blir varma mackor & citrontårta till efterrätt - jag hittade ingen citronkräm, men jag köpte citronfromage & jag hoppas att det ska gå lika bra med det, det är ju ingen tårta med recept utan det är bara något som jag själv vill testa.
Jag håller tummarna för att det blir så som jag tänkt mig iaf & att det blir gott :)

Näe, dags att pyssla lite - tjoohoo! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: