Sofiaslillafamilj

& så var det söndag IGEN..

Kategori: Allmänt

Blev en väldigt konstig lördagskväll som jag spenderade själv. Jag valde att gå & lägga mig tidigt, för att vara pigg & utvilad idag, Tommy hade sagt att han skulle komma hem tidigt - & det trodde ju jag på.. Jag vaknade till vid 00.30 & märkte att Tommy inte hade kommit hem, jag ringde 2 gånger - men inget svar :/ blev då jävligt orolig kan jag säga er! Till slut fick jag tag i honom, men neejdå han skulle ju inte hem än..
Klockan 01.00 ringer han & frågar om jag kan köra & hämta honom, det hade jag sagt redan innan att jag helst inte ville, hans kompis & han skulle dela på en taxi hem. Så var det sagt - men så blev det inte!

Jag körde & hämta honom, jag kan säga er att här var jag jävligt irriterad & besviken.
Vadå inte dricka så mkt & vadå komma hem tidigt!! Guud, vad vi skrek på varandra i bilen
hem! & några tårar kom det såklart osså - fan att man ska vara så känslig!!

MIN LÖRDAGKVÄLL KUNDE HA SLUTAT MKT BÄTTRE!


Klockan 9 vaknade jag & då ville jag att vi skulle gå upp, vi bestämde innan Tommy åkte iväg igår att vi skulle hitta på något idag, & det var då han sa det att han inte skulle dricka så mkt & att han skulle vara hemma tidigt! Han ska iaf hålla vad han lovar idag & VI SKA HITTA PÅ NÅGOT IDAG! Annars blir jag bara ännu mer besviken på honom än vad jag redan är! Jag är frustrerad & då låter jag såhär - GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH*

HOPPAS NI HAR HAFT EN BÄTTRE HELG ÄN MIG!

Kommentarer

  • Josephine säger:

    Hej, tack så mycket för att de erbjöd dig att plocka upp oss igår, jag kan säga att jag heller inte var så glad på min kära pojkvän just då... Hade jag vetat att det skulle bli som det blev hade jag själv kört! Men tack i alla fall:), och det sägs ju att när spriten går in så går vettet ut, och så tyckte jag att det var igår. Hoppas att det löste sig för er!:)

    2010-03-21 | 16:21:04

Kommentera inlägget här: