Sofiaslillafamilj

Seg morgon!

Kategori: Allmänt

Igår förstördes hela min sovmorgon - klockan ringde 6.00 & det var bara att stiga upp, när klockan var 6.30 så tog Tommy & jag våra bilar för att bege oss mot Lund. Tommy skulle serva bilen, det var ju bara det att jag skulle haft sovmorgon till kl 9, så jag var egentligen inte alls pigg på det hela. Men det hela kändes bättre när Tommy sa att vi nog inte var på hans jobb förrän 8.20 typ. VI VAR KLARA & VAR PÅ HANS JOBB 7.45!! Då var det ju en hel timma kvar tills jag skulle börja.. Trött & grinig blev väl jag, tog mig en tur inom Willys & var på jobb 8.30! Så det var ju hyffsat! Men sen var jag trött hela dagen!
Jag jobbade till 16.45, sen var det raka vägen hem för att slänga i sig lite mat. När klockan blev 18 begav vi oss till Malmö för att titta på hockey- jag kan säga er att jag var dödstrött här, & väldigt frusen! Ville bara hem & lägga mig under mitt duntäcke :) så det var det jag gjorde när vi kom hem!

Idag är det en såndär dag som man inte ser framemot, för det enda vi ska göra när vi kommer hem är att städa & tvätta. För det ska komma en person hem till oss någon dag (helst denna veckan) eller helgen & då vill man ha det fint här hemma. Så får vi se hur det mötet går, både Tommy & jag håller tummarna!

Imorgon eftermiddag ska vi på ett annat möte & det ska bli väldigt spännande :)
Åh, vad roligt det ska bli! Tjoohoo!

Kommer vi klara detta? Tommy tror på oss, han har sagt att vårt förhållande är så starkt.
Det tycker absolut jag osså, men ändå så är det många tankar i mitt huvud!

På fredag slutar jag tidigt :) JAA!




Kommentarer

  • Emelie säger:

    Men hjärtat, vad har hänt!!? Skit fin blogg ju :D Har du fixat den själv?? Saknar dig!! PUSS&KRAM

    2010-03-17 | 17:08:46
    Bloggadress: http://emelienorstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: