Sofiaslillafamilj

Själv hemma..

Kategori: Allmänt

Nu har jag tränat här hemma :) det var skönt & faktiskt väldigt kul!
Man får ju passa på när man är själv hemma! Jag använde mig av golvet, hantlar
& gummiband & ett jättebra häfte från nya nr av veckorevyn! Det gick bra,
men nu längtar jag efter duschen.. ;P

Jag saknar mitt gamla jag väldigt mkt! Just det att man var träningsnarkoman
innan :P speciellt saknar jag ett pass som hette "step" det var min syster som
höll i passen & det var riktigt roligt! & så var jag ju vältränad osså ;P

Det gjorde ju det hela lite enklare :) jag ska inte säga att jag ska börja göra
så & så för att gå ner i vikt, för det blir ju aldrig som man tänkt sig.
Men jag vill verkligen börja röra på mig, om så bara en promenad varje dag!

Asså, dessa övningar känner jag igen sen gymtiden - så det är ju inte så
svårt att göra själv hemma. Det behöver ju inte heller göras varje dag!

Man ska ju inte köra slut på sig själv första gången, då blire ju aldrig att man
tränar igen - Så jag ska börja försiktigt & utöka med tiden så att säga!

Nu e det nog om det, nu ska jag duscha!
När älsklingen kommer hem ska här mysas :)

Kommentarer

  • Josephine säger:

    Jag vill också komma igång att röra på mig, hör på om du vill ha sällskap någon gång- kanske gå en sväng eller något. :)



    Tack föresten för en trevlg dag och kväll förra helgen!:)

    2010-03-15 | 08:46:06

Kommentera inlägget här: