Sofiaslillafamilj

Soffläge :P

Kategori: Allmänt

Sådär, nu har vi intagit soffläge :) skönt! Jag sitter här i soffan med världens skönaste morgonrock & filt på mig!
Så mysigt, pricken över i:t är att man är nyduschad osså, man kan inte känna sig mkt fräschare :)

Jag har suttit ett tag & försökt mig på att ändra bloggen & nu äntligen har jag kunnat ändra bakgrundsfärgen, nu äre bara det grå i mitten & de röda strecken som ska väck, men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha för färg. Så jag får vänta ett tag med det! Måste fundera lite, vill att den ska vara lite "vårig" så att säga!

Guud, jag har såå fruktansvärt ont i ryggen, vetifan vad jag gjort! Säkert burit fel på jobb!
Jag ska försöka tigga till mig lite massage av min kära sambo :P vi får la se hur villig han e..

Måste gå & lägga mig tidigt idag, ska öppna på jobb imorn & på fre!
Ha en bra kväll, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: