Sofiaslillafamilj

Sovmorgon..

Kategori: Allmänt

Idag tog sig älsklingen osså en sovmorgon - men det var inte riktigt meningen =P
Han ställer klockan på 6 sen när den ringer ställer han den på 6.10 istället!
Men så somnar han om, antagligen hårdare än vad han brukar denna morgonen,
men jag vaknar 6.50 =O haha & då låg Tommy bredvid mig!

Så han kom försent idag, detta har hänt 1 gång tidigare!
Men men, det är ju sådant som händer. Tur bara att det inte händer varje dag!

Idag jobbar jag mellan 9-16.45 sen ska vi in till Lund, ni kommer väl ihåg postern
som jag visat er? Iaf vi har satt upp tavellisten nu, men ramen till postern är för tjock,
Så den kan inte vila mot väggen, så som jag vill =) & Tommy vill inte sätta upp en ny
tavellist, så vi ska åka & leta efter en smalare ram istället! & kanske något mysigt att
ställa bredvid postern sen! Så det är vad vi ska göra ikväll!

Näe, nu ska jag kika in på www.melba.se innan jag kör till jobb =)

Ha en bra dag, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: