Sofiaslillafamilj

Tjoohoo det är FREDAG :)

Kategori: Allmänt

& jag längtar redan tills ikväll ;P haha! Näerrå jag bara skojja!
Det blir förhoppningsvis en lugn dag på jobb, med inte så många barn..

Jag jobbar 8-15.30 efter det ska jag hem & värma fiskgratänger,
sen ska vi in till Malmö Arena för att titta på en jätteviktigt match
- enligt Tommy :) Vi får väl hålla tummarna för ikväll!

Efter matchen ska vi hem & sova, för på lördagmorgon åker vi hem till pappa 
& mamma.. Ska fixa med lite grejjer där uppe som hör till vår "dröm" :)
Det kommer gå jättebra! Sen ska jag mysa med alla mina syskonbarn & vovven såklart!

Tommy kom hem igår & berättade att servicelampan på hans bil hade börjat lysa igår, 
NEEEJ! När den har börjat lysa får han bara köra 100 mil till, & det är ju typ 80 fram & tillbaka 
till Mjölby!! Men det beror ju på när han får en ny tid, kan ju hoppas att han får en redan på 
måndag, för det är faktiskt stor skillnad på att åka i hans bil & min. Iaf när man ska åka så långt!

Har ni tänkt på hur mkt fina vårkläder det finns i butikerna nu? Jag berättade för Tommy att det fanns hur mkt som helst, då svarar han mig: - Meen för alla dem pengarna måste du ju ha
hittat allt du ville ha.. Men det kan jag säga er, det har jag inte! 

Åh, det fanns så mkt fint :) jag skulle vilja ha massvis med pengar,så man kunde handla hur mkt som helst. Vårkläder är så fina! Något som jag skulle vilja köpa är ett par converseskor, jag hade ett par för några år sedan & de var såå sköna! Om jag får några pengar över denna månaden ska jag köpa mig ett par sådana! Så dyra e dem ju inte! Men jag vet inte riktigt vilken färg jag vill ha, det återstår att se! 

Näe, nu ska jag glo lite på fina vårkläder & skor :)
Ha en bra fre, hauddi alla! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: