Sofiaslillafamilj

Våffeldagen :)

Kategori: Allmänt

Tommy är iväg & spelar innebandy nu, & jag sitter här & tittar på "Speidi´s wedding" asså Heidi & Spencers bröllop :) ni vet dem i The Hills! Spännande, bröllopet har jag faktiskt inte sett innan..

När älsklingen kommer hem ska vi mysa & göra goda våfflor :)

Jag skickade ett sött sms till min bejb imorse, såhär skrev jag:
- Jag bara måste skicka ett sms till dig för att berätta att jag älskar dig :)
Jag blev tårögd när jag fick tillbaka detta söta:
- O då måste jag bara skriva ett & säga att jag älskar dig ännu mer :)

Då måste jag osså bara tillägga att han nästan aldrig brukar svara på mina sms jag skriver till honom så detta var något alldeles extra för mig ;P Jag blev sååå glad!

Nu ska jag kika vidare på bröllopet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: