Sofiaslillafamilj

Vilken helg :)

Kategori: Allmänt

Åh, jag har haft en helt perfekt helg :) i lördags åkte vi till Köpenhamn med Tommys jobbarkompis & hans tjej, efter det så åkte vi hem till dem & hade väldigt trevligt! Jocke kom inte & hämtade oss förrän 05.15 typ :P men då hade Josse & jag sovit  på varsin soffa från typ 01.30! Men innan dess var det supertrevligt!

Igår fick jag verkligen inte liv i Tommy :P jag vaknade runt 11, kände mig faktiskt ganska utvilad försökte få liv i honom men det gick inte! Jag gick in & la mig hos honom, myste en del! Sen gick vi inte upp förrän 14.30! Då var vi vråålhungriga kan jag säg :P så älsklingen lagade mat. Vi åt & sen kom Emelie - Vi stack till Landskrona & gjorde naglar :) Dem blev jättefina! Mina är starkt grönglittriga & Emelies är rosaglittriga gå in på www.emelienorstedt.blogg.se om ni är nyfikna!
Mina kommer det ev en bild på senare!

Idag ska älsklingen klippa sig efter jobb, efter det ska vi till Tommys föräldrar (hoppas på mat där)
Sen åka & handla mat för att sen köra hem & tvätta. Så så ser min dag ut efter jobb! Jag vet vad jag har att göra.. Inte så kul kanske, men det måste göras!

I lördags när vi kom hem från Köpenhamn så kände jag en jätteäcklig lukt, typ som spya fast lite mer ruttet & surt typ! Jag plockar upp burkarna som ligger i väskan & de var geggiga av något slag :/ sen får jag upp min kalender & plånbok, fy vale vad dem luktade illa! Längst ner i väskan hittar jag en mosad brun banan :@ fattar ni då hur illa det luktar?!  Kan man tvätta en väska? Det måste man väl kunna göra va? Ajja, jag får prova helt enkelt! Men vad gör jag med min kalender & plånbok? Jag får väl tvätta av dem med rengöringsmedel!

Näe,  nu måste jag fixa mig innan jobb!
 Ha en bra dag, hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: