Sofiaslillafamilj

Brevvän :)

Kategori: Allmänt

Sååå sött :) Idag fick jag ett jättefint Hello Kitty brev av min äldsta systerdotter Emma!
När vi var uppe sist så fick jag se att hon hade brevpapper så då sa jag på skoj att vi kunde brevväxla :P
Så jag gav henne adressen, men jag trodde ju inte att hon skulle skriva :) så nu ska vi snart ge oss iväg till
Csyd för att köpa brevpapper, älsklingen skulle till systemet så då kan ju jag passa på att handla det..
Åh, jag blev såå glad!

Nu kan jag berätta för er vad vi annars ska hitta på i helgen, imorgon ska vi ut i affärer o titta på kök, badrum & allt sånt som man behöver.. På kvällen så ska Tommy träffa en kompis, jag vet inte riktigt vad jag ska göra än..
Eventuellt ska jag pyssla med mitt fotoalbum :)

På söndag ska vi inte göra så mkt jag ska göra mina naglar & äntligen få träffa Emelie :)

Ha en bra fredag! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: