Sofiaslillafamilj

En stor längtan :)

Kategori: Allmänt

Åh, det är såå mkt bra som händer nu :) Först & främst så är det ju fredag - det är ju alltid skönt!
Det är helg - Tjoohoo! Jag fram emot lördag - Jockes 20 årsfest :) Ska bli kul! Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar -YES! På onsdag kväll rullar vi mot Mjölby - JAA! Det längtar jag till :)

Vi ska vara hemma hos mina föräldrar såå länge :) & jag är såå glad! Vi åker på onsdagkväll & kör hem på söndag igen, fatta vad underbart!

Igår efter jobb så åkte jag till Center Syd, skulle köpa presenter till Olle! Gud vad svårt, men jag hittade & hoppas att han kommer att tycka om det :) Jag var hemma vid 15-tiden, då gjorde jag mig iordning för vi skulle till Jocke & fira honom lite, han fyllde 20 igår :) Vi kom hem runt 21 på kvällen & jag var dödstrött, så jag deckade typ direkt! Skööönt..

Ikväll ska vi mysa :) det känns välbehövligt! Veckan har varit tuff, men den har gått fort!
Jag hade gärna legat kvar i sängen imorse när älsklingens klocka ringde :( Men men, får tänka så att det bara är idag osså! Imorgon kan vi sova ut - förhoppningsvis! De e la fan att man vaknar så tidigt på helgerna :P jag ska mörklägga hela lägenheten så att man inte vaknar av ljuset, då kanske det funkar. Jag håller tummarna för jag hade behövt sova ut ordentligt!

Näe, nu ska jag borsta tänderna sen köra till jobb! Hoppas ni får en bra fre! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: