Sofiaslillafamilj

Fixat!

Kategori: Allmänt

Nu är äntligen allt fixat till Jockes 20 årsfest på lördag - snygga kläder - & present! Lovely!
Egentligen skulle jag vilja ha ny ögonskugga, men jag får se om jag orkar ge mig iväg till
Csyd på torsdag efter jobb! På torsdagkväll ska vi iväg & fira Jocke första gången :)

Guud, vad trött jag är! Det är nästan bättre att gå upp 6.00 än 7.30 när man börjar sent.
Jag tycker fan man är tröttare när man får sova längre! :P kanske bara är jag..

Tommy frågade mig igår när vi kom hem från Lund om vi skulle iväg någonstans imorgon igen, men det ska vi inte då kläckte han bara ur sig ett: Åhhhh, vad skönt! :) stackaren! Haha!
Jag kan ärligt berätta för er att efter den här helgen är även jag trött på alla shoppingställen!

Jag börjar längta lite smått till på lördag faktiskt, det ska bli kul att vi båda kan dricka :)
Tommy ville ta en taxi hem sen på kvällen, men jag sa ifrån. Jag tycker det är på tok för dyrt!
Vi gjorde det en annan gång från Sandby till Kävlinge & det gick på typ 500:- spänn!!
Jag tycker det är onödigt när vi har sovplats hos hans föräldrar! Så, så får det bli :)

Näe fan, jag har inget mer vettigt att säga :P ha en bra dag! Hauddi alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: