Sofiaslillafamilj

Nova Lund - Hem - Center syd!

Kategori: Allmänt

Alltså det är helt sjukt, vi hittar ingen present till Tommys bror! Vi har varit i varenda Cerverabutik & liknande affärer men ICKE! Imorgon gör vi ett nytt försök att hitta det vi letar efter. Fast i en affär vi redan har varit i :P guud, jag är såå trött på detta nu! 

Idag åkte vi till Nova, där hittade vi lite saker som vi behövde.. Eller jag kom hem med en klänning jag förälskade mig i igår, men som inte fanns i min stl. Men på Nova fanns den som tur va :)
Sen köpte jag Anna Bergendahls skiva osså - faktiskt lite besviken :( den var inte så bra!

Efter det åkte vi hem till Kävlinge för att jag skulle hem & se Övningsföräldrar, jag fick tittat på det sen bestämde vi oss för att åka ut till Center Syd igen för att leta vidare efter present till Jocke, men vi hittade inte det vi letade efter - börjar kännas som en vana nu. Men älsklingen fick iaf handlat en skjorta & nya skor till på lördag :) & jag köpte en jättefin sjal! Som jag ska ha till klänningen på lördag, det kommer bli kanon! Nu saknar jag bara någon fin vårig ögonskugga!
Men eftersom vi ska leta vidare efter present imorn kanske jag kan hoppa in en sväng på Nova igen för att titta på det, Tommy komr inte bli så glad.. Men vafan! Jag vill ju va fin :)

Jag har sett så fina kläder i butikerna denna helgen så nu jääävlar har jag gett mig faen på att jag ska klara detta.. Bara det blir till en vana att gå ut & gå varje dag o så, så tror jag att det ska bli bra! Jag vill att kläderna ska sitta finare! & nu ska jag hålla det jag sagt, jag lovar!!
Jag gjorde lite övningar här hemma ikväll, sen efter tänkte jag gå ut & gå..
Men då var klockan så mkt så jag vågade inte :/ hehe!

Men imorgon efter jobbet ska först göra lite övningar här hemma sen gå ut & gå en timma :)
Det är det jag ska göra varje dag nu, & sen efter hand börja jogga.. När kondisen blivit bättre!

Den här dagen har varit väldigt lång, nu är jag trött! Ska gå & mysa med älsklingen!
Hoppas er helg har varit lika bra som min :) Godnatt & sov gott! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: