Sofiaslillafamilj

Packa, packa, packa!!

Kategori: Allmänt

Jag har egentligen massor kvar att packa, men jag gör resten i eftermiddag!
Jag har iaf packat ner alla kläder, nu är det bara det andra som återstår :)
Men det är mkt kan jag säga er! Det ska iaf bli roligt att komma hem!

Jag är ftf sjukt pysselsugen så jag tänkte att jag skulle ta med mig kameran upp denna gången,
tror ni att jag hittar kamerasladden då eller, så att jag kan ladda den? Neeeej! Jagblirtokig.se
Om jag hittar den & fotar denna helgen som jag är hemma så kan jag stilla mitt begär nästa v ;P

JAAA! JAG HITTADE KAMERASLADDEN :D, GUUD SÅÅ BRA!
Nu komr det bli många foton tagna, TJOOHOO!

Igår så köpte älsklingen en inredningstidning till mig & så fick man en på köpet :) Så tänkte jag att jag skulle läsa den när jag skulle gå & lägga mig, men såå blev det inte! Jag gick & la mig 18.30 igår, med världens illamående.. Vettifan vad det var! Nåt skumt iaf! Men jag ska ta med mig tidningarna till mamma, så kan vi sitta & läsa dem medans älsklingen & pappa bygger en altan ;)

Fyyy, vilket tradigt väder :( Inte alls kul! Hoppas det blir bättre tills i eftermiddag/kväll!

Näe, om man skulle ta & äta lite frukost :) magen kurrar lite

Kommentarer


Kommentera inlägget här: