Sofiaslillafamilj

PisseTelia!!

Kategori: Allmänt

FAAAN VAD IRRITERAD JAG ÄR! PÅ TELIA!!!

I slutet på förra veckan började datorn att klydda, sen gick det inte använda vår hemtelefon, & till slut fungerade inte tv.n iheller!! Jävla mög! GAAAH*Fattar ni hur svårt det är att vara utan tv.n & datorn på samma gång! Det är rent hemskt! Nu funkar internet, men det jobbiga är att man inte
vet hur länge! & det är skit rent ut sagt!

1 hel dag utan godis & jag är sjukt nöjd, jag har tom varit & handlat utan att köpa ngt! Strongt gjort!

Guud, det känns som om det händer så mkt nu dessa helger som kommer. Denna helgen som kommer ska vi ha storstädning hela helgen, sen ska vi ev på en inflyttningsfest på lör.
Fredagen den 11.e tar Tommys lillebror studenten. Helgen efter det åker jag hem till mamma & pappa! Så vi har en del att göra..

Jag hittade en jättefin klänning på Cubus när vi var på Burlöv som jag ville ha, men den fanns inte i min stl, så vi åkte vidare till Center Syd, men där fanns den inte heller i min stl. Jag bad hon på CS ringa till Väla, men där var dem helt slut. Så idag åkte älsklingen & jag till Entrè i Malmö. Men där var dem osså helt slut. Så typiskt! Jag hittade ett fint linne/klänning som jag köpte ist..
Men jag vet inte riktigt, vi får se om jag beger mig ut & letar lite mer :)

Fredagen den 11.e kanske jag får vara ledig. Vi får ta ut en ledig dag för den 6 Juni o jag var tvungen att ta ut den innan jag slutar (den sista juni) Så då tyckte jag att den 11.e passade bra!
Så vi får väl se, jag håller tummarna!

Näe, nu satte älsklingen på en film! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: