Sofiaslillafamilj

Tuesday!

Kategori: Allmänt

Shit pommes, idag har jag lika mkt att göra efter jobb. Ska ringa 2 tlfsamtal, titta på UngaMödrar, storhandla sen bara slappa :) tur är väl det att jag & en vik bytat tid idag, brukar sluta 16.45 men vik ville börja senare så då fick hon ta min 9 tid. Inte mig emot jue, får sluta 15.30 idag igen!

Igår var vi & tittade på kök, vi fick prata med en som var jättetrevlig :) det gör såå mkt tycker jag. Hon skulle rita upp allt vi valt så får vi se hur det ser ut. Vi ska tillbaka på tors, så det är väldigt spännande :) vi fick med oss massor av kataloger hem. Tänkte att jag skulle gå igenom badrum & tvättstuga ngn dag osså, kanske hittar allt på samma ställe.. Hur praktiskt hade inte det varit? ;)

Jag var även & köpte tågbiljetter igår - är borta helgen den 18-20 juni :) Mamma & jag ska titta på det kungliga bröllopet på lördagen :) jag ser faktiskt fram emot det! Det ska bli skönt att komma hem igen, 1 månad går ganska fort. Men det är nog lite tidigt att redan börja längta, men jag kan inte låta bli ;) det är såå mysigt att komma hem till pappa, mamma & Simpson!

Just för tillfället känns det iheller inte alls så jobbigt att tänka på att man ska vara ifrån Tommy. Det brukar ju gå bra, fast nu har vi ju inte varit ifrån varandra på sjukt länge! Det kommer säkert kännas konstigt! Tänk bara på den natten vi sov i Sandby, de har en liten 90 säng & i den låg jag. Sen låg Tommy i en tältsäng bredvid, det gick ju inte :/ Tommy fick komma över till min säng sen.
Även fast det blev trångt ;) man sov genast mkt bättre! Men som sagt, man behöver vara ifrån varandra lite även om det bara gäller en helg. Haha, då kan han äntligen få sova ut :)

Oj, detta blev ett rätt långt inlägg.. Aja, jag beundrar den som orkar läsa allt!
Inget vettigt skrivet över huvudtaget!

Näe, nu ska jag gå & borsta tänderna sen köra mot jobb. Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: