Sofiaslillafamilj

Vår shoppingrunda blev lååång!

Kategori: Allmänt

Nu är vi äntligen hemma, har varit borta hela dagen!

Vi åkte vid 10 så att vi var på Center Syd när dem öppnade, skulle ju ha en shoppingdag idag!
Meen vi hittade ingenting där, & älsklingen blev irriterad (som vanligt när vi går i affärer, HAHA)
Vi bestämde oss för att åka ut till Burlöv & kolla läget där.. Men där hittade vi inte lyckan heller!

Vi åkte ända upp till Höganäs, skulle titta på en 20-års present till Tommys bror! Men faen det vi letar efter har dem ingenstans :( inga fina iaf! Så vi åkte vidare till Hyllinge köpcentrum..
Där hittade älsklingen 2 par jeans, vilken tur för honom! Jag hittade en fin klänning, men jag såg ut som en bakelse i den så haha NEE jag köpte den inte! Det enda jag hittade var detta: 


           
 
 1 gult linne med bananer på & så ett ljusrosa med en vatten melon på, båda ifrån Cubus
 Sen 3 par Piecetrosor från Vila! + Ett par vita converseskor till syrran.. 
 MEEN DETTA VAR ALLT JAG HITTADE! 
 Hittade ingenting jag kan ha på mig på lördag, så vi ska bege oss ut på ännu en shoppingrunda imorgon, då provar vi på att åka till Lund. Där ska vi även leta present!

Nu ska jag kika vidare lite! Hauddi alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: