Sofiaslillafamilj

Home..

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från Mjölby, men idag stannade jag även hemma från jobb!
Hela helgen har jag haft huvudvärk, illamående & känt mig frusen.. Jobbigt!
Så idag stannade jag hemma för att kurera mig! Hoppas jag mår bättre snart..

Även fast jag mått dåligt i helgen så har vi ju ändå gjort saker.
I fredags så gick vi en sväng till min bror så jag fick träffa mina 2 yngsta syskonbarn :) MYS!

På lördagmorgonen så åkte jag & brorsans fru ner till gymmet för att träffa Spinning med syrran.
Ner till stan en sväng efter det. Jag fick en jacka av mamma/mormor :) & en stickad tröja!
Jag köpte mig osså ett par nya aerobicsskor, då mina andra har blivit lite små! Det blev ett par jättefina från Reebok, jag betalade 650:- men dem hade kostat 1100:- så det var ett bra köp ;)
På efm så åkte vi till syster & fikade, fick då träffa mina 3 äldsta syskonbarn :)
På kvällen var mormor hemma & käka. Qualitytime med mormor! 

Igår åkte vi till Linköping, vi gick in på Cervera & där inne hade dem jättefina glaskulor, som man kan hänga i fönstren i jul, med motiv av Rolf Lidberg. Alltså tomtar & troll! Åh, jag är såå glad!
Sen fick jag även 4 kaffemuggar, även dem från Rolf Lidberg! :) Sen köpte jag ett par jättesköna
lite tjockare leggings till mig själv! Mormor bjöd på god mat på Sjögestad Motell!

Meen fyy för att gå runt på shoppingcenter när man inte mår bra, ena stunden fryser man andra stunden är man jättevarm =/ samtidigt som man är illamående & har huvudvärk..

Bilder på kläderna & skorna kommer upp en annan dag...

Det var skönt att komma hem till min egna säng & älsklingens varma famn!

Näe faan, nu måste jag sova! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: