Sofiaslillafamilj

Lyckad kväll & morgon!

Kategori: Allmänt

Åh, vi hade det mysigt igår :) men dock var älsklingen jättetrött, vi somnade väldigt tidigt för att vara en fredag! Men vi hade en lika mysig morgon idag, så det gjorde inget att vi somnade tidigt igår! Min Tommy är såå underbar!

Nu ska jag snart iväg till Willys & Systemet för att handla, sen ska jag hem för att göra en pajdeg.
Sen ska jag träffa Emelie en sväng, sen hem för att fixa här hemma. Förhoppningsvis kommer
ett par kompisar hem hit ikväll, annars får vi äta upp maten själva ;) men vi håller tummarna!

Åh, juste! Jag köpte en jättegod choklad från Marabou igår - Caramel Crisp! Den var ljuvlig!
Men man ju bara äta några biter i taget för den var så söt (men det är ju bara bra) :)

Nu ska jag åka! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: