Sofiaslillafamilj

Marabou Vinter Vit :)

Kategori: Allmänt

Åh, ni alla som känner mig vet ju att jag ÄLSKAR CHOKLAD :) 
Nu har jag fått veta att Marabou kommer ut med en ny. 
MARABOU VINTER VIT - LIMITED EDITION! 
Åh, kommer bli perfekt till fredagsmyset ikväll.. 
Hoppas bara den har kommit ut i affärerna!
Tack för tipset Emelie Andersson :)

(Ps. Har lite strul med att lägga ut bilder, det funkar inte riktigt som jag vill, så därför kan jag inte bjuda er på ngn bild på skönheten. Men gå in & sök på Google)
                                         


 

Kommentarer

  • zaida säger:

    Hej!



    En mysdress är ett måste i vinter- och höstkylan. Därför startar jag en tävling i samarbete med Missbella.se där du kan vinna en valfri mysdress. Gå in på min blogg och delta ;)

    2010-10-22 | 08:25:53
    Bloggadress: http://zaida.devote.se/
  • jacquelin säger:

    jag vill också pröva den, tror den kan vara riktigt god ;) är nämligen en choklad älskare jag med!

    2010-10-22 | 08:39:24
    Bloggadress: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här: