Sofiaslillafamilj

Myshelg i Göteborg<3

Kategori: Allmänt

Helgen blev lyckad, jag & älsklingen hade det jättemysigt! Detta behövdes verkligen & nu är vi
som nyförälskade igen - UNDERBART :) Åh, jag är såå glad & lycklig! Inte mått såhär på ett
bra tag nu... Tänka sig vad en hotelltrip kan göra med ett förhållande ;) MYSIGT VÄRRE!

Idag när vi skulle hem svängde vi inom ULLARED, var MASSVIS med folk!! Vi var inte där inne så
länge, men jag hann ändå handla lite smått & gott! 1 par jeansleggings typ, linnen, underkläder,
filmer, & sen hittade jag jättefina adventsljusstakar, som jag bara inte kunde åka ifrån! Var sjukt fina! Meen jag vettifan var jag var idag, för jag köpte inte till alla fönstrerna  i dem rummen som jag tänkt! Köpte 1 superfin till köket, bara det att det är 3 fönster i köket :S & så köpte varsina till
Gästrummen/barnrummen bara det att det är 2 fönster i vardera rum! FAAAAAN!

Så nu måste jag skriva upp att jag ska handla fler sådana nästa gång jag åker upp!
Jag är bara rädd för att dem inte ska finnas kvar nästa gång! Men jag håller tummarna!
GAAAAH* vad faen tänkte jag på :S Jag blir tokig på mig själv!

Älskling & jag har legat i sängen nu ett tag, myst & pratat massor! Vi har kommit fram till (ännu en gång) att vi ska bli bättre på att plocka undan & så här hemma.. Sen att jag ska åka & handla mat på söndagsmorgnarna & sen laga flera maträtter på söndagen sen. För som läget ser ut nu, så hinner jag inte med någonting här hemma. Det känns inte bra, men samtidigt vill jag både jobba heltid & hinna med träningen! Känns sjukt bra att ha kommit igång ordentligt med den, så den är jag inte villig att släppa den!

Oj, vad har nu hänt?? Älsklingen fick ett litet städryck efter han duschat ;) HAHA!
Jag ska hoppa in i duschen tror jag sedan hjälpa honom!

Klockan 20.00 på 1.an är det !Starke Man" haha, rolig serie!
Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: