Sofiaslillafamilj

Nya skor..

Kategori: Allmänt

Haha, idag så åkte jag ut till Csyd efter jobb, köpte mig ett par gympaskor
- Men inte vilka som helst utan ett bar, som är lite rundade under till..  
   Nästan som bollar, svårt att förklara. Men använder man dem ska man
   få fastare rumpa & lår ;) dessutom var dem grymt sköna!
   Köpta på Deichman för 499:- bild kommer här nere!







De fanns även i svart, men tyvärr fanns dem inte i min stl.
Hade hellre velat haft dem. Men dem vita är osså jättefina!
De är iaf superduper sköna :)

Snart ska jag tillbaka till jobbet, ska ha FM!
Tiden går så fort när man har slutat tidigt tycker jag!
Jag åkte hem från Csyd vid 14.15 & sen dess har tiden bara sprungit iväg!
När jag kommer hem ikväll ska jag plocka undan & städa..

HAUDDI ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: