Sofiaslillafamilj

TRÖÖÖÖÖTT!!

Kategori: Allmänt

OMG* faan vad jag är trött! Helt sjukt!

Igår så träffade jag min underbara Emelie :D:D som jag saknat henne! Det var jätteskönt att äntligen få träffa henne! Vi gick en VÄLDIGT lång runda, sen hem till mig.
 Fy fan, vad ont i fötterna & trött jag blev då..! När Emelie gick runt 21-tiden så la jag mig tillrätta i soffan & hoppsan där somnade ju jag.. Vaknade till vid 22-tiden, dödstrött! Gick bara upp & in i sängen. Somnade om bums, & har inte vaknat en enda gång inatt! SKÖNT!

Igår så började vi titta på Lyxfällan, haha vilken blåst tjej det var med igår.. =/ & hur fan kan hon få kreditkort efter kreditkort utan inkomst??! Det var iaf helt sjukt.. & jag blev så irriterad på hennes "alltså såhär & såhär" PAAANIK PÅ SÅNA ALLTSÅ! Synd att jag somnade ifrån det..

IDAG ÄR DET FREDAG, jag stänger fsk sen ska jag bara hem & slappa (invänta älsklingen)
så att vi kan ha en mysfredag tsm :) vi ska osså äta tsm ikväll! MYS! Jag komr vara trött..

Näe, nog pratat om trötthet & sånt. Får nog ta mig en dusch & hoppas att jag blir piggare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: