Sofiaslillafamilj

Trött & Seg..

Kategori: Allmänt

Åh, vilken underbart skön & mysig helg vi haft :) Härliga myskvällar som slutat med att man somnat i soffan, men ack så skönt! Vi har även haft sovmorgon, vilket kändes som det behövdes!

Idag var det jättesvårt att gå upp när klockan ringde & jag har saknat min älskling jättemkt!
Efter jobb åkte jag till Csyd & shoppade lite mer träningskläder, kändes välbehövligt..

Imorgon har vi utflykt med jobb & barnen (& vi) ska ha med oss egna matsäckar,
det ska bli jättekul att komma iväg lite från förskolan! :)

Jag åker till Mjölby över helgen. Så jag får passa på att mysa med älsklingen nu! På torsdag ska han inte jobb i huset heller, utan då bara umgås med mig! Då blir det mys i mängder! <3

På Onsdag har vi varit tsm i 4,5 år!!! Helt otroligt :P

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: