Sofiaslillafamilj

Updates!

Kategori: Allmänt

I lördagskväll hade vi kompisar hemma, trevligt! Jag & älsklingen hade sen en jättemysig natt tsm!
Låg nära varandra & allt det vettni, det som jag brukar tjata om men som jag tycker är så underbart! :D

Söndagsmorgonen var osså mysig! Älsklingen åkte ner till huset & jag stannade kvar hemma för att tvätta lite. Sen var jag osså nere vid huset & hjälpte till! Vid 15.30 -tiden åkte vi hem & hade en skön eftermiddag hemma! Åh, vad jag uppskattar kvalitetstid med dig Tommy! :)

Tommy tog ledigt från jobb igår, så när jag kom hem från jobb satte vi oss i bilen mot Skurup, skulle kolla in deras kakelutbud på ett ställe som hette "Skurups kakelmagasin" haha, det var ingen höjdare! Så vi åkte vidare mot Bauhaus i Malmö & nu har jag äntligen bestämt mig för vad jag vill ha! Det blir svart & vitt i båda badrummet, likadant bara att jag ska ha en liggande & en stående del i svart! Haha, ni får komma & kolla sen :D men vi letar ftf efter ngt fint golv jag kan ha! Hittade ett superfint igår, men det var ju bara det att det inte gick att lägga som golv! Så typiskt! Så vi får leta vidare! Sen saknar vi bara badrumsinredning till stora badrummet osså & det svarta badkaret!
Men det löser sig :D ÅHH, VAD SNYGGT DET KOMMER BLI :D

Idag jobbar jag länge 9-17.30, sen ska jag hem till älsklingen & så ska vi äta tsm!
Hoppar över träningen idag osså :P får ju passa på att träffa Tommy när han har tid..

Nee, nu måste jag äta frukost! Hauddi alla!

Kommentarer

  • Anna säger:

    det gör du rätt i!!!träningen finns kvar sen med :P hehe

    2010-10-26 | 16:04:54

Kommentera inlägget här: