Sofiaslillafamilj

Ups & Downs

Kategori: Allmänt

Eftermiddagen har varit sisodär, ganska känslig har jag varit. Kan inte sätta ord på vf!
Ibland har jag mina deppdagar & då blir såå ledsen & arg att jag inte vet var jag ska
ta vägen, skakar & aaa allmänt konstig! Tommy får typ ingen kontakt med mig förrän
han tar mig i sin famn & håller fast =/ då när jag "vaknar" upp eller vad man ska säga
blir jag helt slut, "känslomässigt utmattad" om det finns ett sånt namn/ord.
Svårt att förklara, men idag blev jag inte riktigt såå.. Såg en sorlig film på tv.n & då
brast det för mig. Sen dess har jag gråtit hela efm :P haha sjukt jag vet!

Hoppas min älskling snart kommer hem & vill kramas med mig! I hans famn trivs jag bäst!
Han får mig att må bra, han vet vad han ska göra när jag hamnar i en sån "dimma"
Jag älskar dig Tommy! Du & jag för all framtid! SAKNAR DIG!

Malmö spelar idag, om jag ska gå ut till soffan & hålla tummarna för att tiden kanske går
lite fortare då! Så att jag får hem min älskling ngngång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: