Sofiaslillafamilj

AJ!! :(

Kategori: Allmänt

Idag är jag hemma från jobb :( jag kände mig konstig redan igår på jobb, men jag kämpade på!
Jag har jätteont i magen & har inte sovit alls mkt inatt, jag har fått springa på toa hela natten!

Inte nog med det, för en stund sen ringde det på, på dörren! 2 ggr! Jag var lite stressad, var ju först tvungen att klä på mig kläder, men så var det en målare som skulle olja in balkongen så han ville att jag skulle ta bort balkongmöblerna & blommorna. Men så fick jag inte upp ena sidan till balkongdörren först, fick ta  i jättemkt! Så till slut knäcktes en nagel, & ni som vet att jag biter
på mina naglar kan ju kanske fatta att det gör sjukt ont! Den knäcktes långt in om man säger så :(

Min älskling får ta hand om mig ikväll, när han kommer hem! Hoppas han kommer hem tidigt!
Jag hade planerat en jättemysig fredag med honom, hade varit väldigt välbehövligt :P men neej!
Så jag får väl sitta & mysa själv i min ensamhet. Jag har ju alltid IDOL ;) haha!

Näe, nu ska jag kika lite runder! Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: