Sofiaslillafamilj

Already Tuesday!

Kategori: Allmänt

Guud, vad dagarna går fort! Helt otroligt att det redan är Tisdag!
Snart är det jobb som gäller till 17.30 sen ska jag iväg på simning & vattenträning! :)

Jag vet inte hur jag mår idag, en konstig känsla blandad med en seg kropp! =/
Jag håller tummarna för att det ska gå bra på jobb idag! *Hoppas,hoppas*

Sen håller jag på att tjata hål i huvet på Tommy att jag verkligen vill till
Göteborg i helgen! Jag ska tjata tills jag får min vilja igenom :P haha!

Jag fick min lön igår, tjooohoo! Men ikväll kommer en hel del pengar försvinna
då är det dags att betala alla räkningar, fyyy bubblan vad tradigt! :(
Jag måste spara en hel del denna månaden osså!

Näe, nu ska jag packa min badväska ;) Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: