Sofiaslillafamilj

En dag för mig själv..

Kategori: Allmänt

Denna dagen ska jag vara helt för mig själv :) Det kan faktiskt osså vara välbehövligt ibland!
Jag ska snart ut till CenterSyd för att shoppa regnställ & stövlar till mig & sen presenter till
min bästa som fyller år på måndag!

Guud, när jag var inne & kollade hur mkt pengar jag hade kvar på kontot för några dagar sedan fick jag en smärre chock! OMG* Jaja, eftersom jag ska ut & shoppa idag så hoppas jag att ni fattar att jag har löst det :) Tur att allt går att lösa här i världen!

Efter att jag varit & shoppat ska jag faktiskt inte göra ngt roligare än att städa & tvätta!
Men det behövs verkligen! Så, så komr det bli!

Igår hade vi jättetrevligt! Men som alltid på en fredagskväll så är man trött & seg!

Näe, bäst att jag kör nu! Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: