Sofiaslillafamilj

Freeeeedag :D

Kategori: Allmänt

Ikväll ska jag få träffa lille Otto för första gången! Åh,  vad jag längtar! :)

Igår hade älsklingen & jag en jättemysig kväll framför tvn! Jag låg i hans famn hela tiden & det var sååå underbart bra! Vi tittade först på WifeSnap :P haha! Egentligen ett helt sjukt program..
Sedan kollade vi på IDOL :D haha vilka konstiga typer det finns! Kanske df man är fast ;P

Idag jobbar jag mellan 8-16.30 sen ska jag köra hem för att hämta min väska & Tommy för att
köra vidare till Lund för att ta 17.28 tåget mot Mjölby! JAG LÄNGTAR, JÄTTEMKT!

Ikväll hinner jag precis fram tills IDOL börjar (hoppas det inte är försenat) 19.43 ska jag vara
framme, jag håller tummarna för att vi håller den tiden!! Jag vill inte missa det..

Nästa vecka har jag fullt upp! Jag har grejjer att hitta på på måndagen, onsdagen, torsdagen & fredagen & på tisdagen jobbar jag länge. Sen helgen är osså fullbokad för på måndagen efter fyller min älskling år. Så en ganska stressad vecka väntar mig. + att jag ska hinna ut & gå med Anna osså! Men det löser sig alltid!

Jag kommer nog inte skriva ngt på bloggen i helgen, ni får ha överseende med att jag bara
ska umgås med min familj! Men på Måndag får ni en uppdatering igen!

Nu ska jag kolla vidare lite :) Hauddi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: