Sofiaslillafamilj

Godmorgon :)

Kategori: Allmänt

Igår morse var nog den mysigaste morgonen ever! Jag vaknade upp på ett sätt jag aldrig trodde skulle hända, någonsin.. Min älskling väckte mig med en massa pussar på halsen. Hur mysigt är inte det då? Åh, jag var i himmelriket för en stund :) Jag älskar dig Tommy!

Igår efter jobb hann jag bara hem & äta sen skulle vi iväg på vattenträning! Det var riktigt jobbigt, mkt jobbigare än förra gången :P Fyy faan vilken härlig träningsvärk jag har ;) OH YES!

Idag blir det återigen detta att bara komma hem för att äta. För att sedan ge sig iväg på möte!
Men jag har sagt nej till träning idag iaf, känns som om man behöver komma hem & fixa lite här hemma! Man hinner inte med allt som behövs göras! :P

Jag tycker faktiskt osså att det räcker med att träna Mån, Tis, Tors & Sön varje vecka.
Jag känner inget behov av att träna mer iaf :P så idag komr jag ha en vilodag, eller
haha jag har ju som sagt massor att göra här hemma..

MEN DET BÄSTA ÄR JU ATT JAG INTE MISSAR IDOL IKVÄLL :D:D:D

Hauddi People!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: