Sofiaslillafamilj

Snart äre freeedag igen!

Kategori: Allmänt

Yeees, bara 1 dag kvar sen är det freeedag - MYS! Vi ska som jag sagt tidigare hem till Anna & Fredric :) Det ska bli jättetrevligt!

Igår så åkte älsklingen & jag till Lund --> HTH! Skulle egentligen beställa köket, men hon tyckte inte att det var lönt att göra det ännu, eftersom vi inte vet riktigt exakt takhöjd, så efter dem har varit & flytspacklat golvet skulle hon själv komma ut till huset för att mäta väggar & så :) sen kan vi beställa köket :) 2 veckors leveranstid på det!

Efter vi varit där åkte vi & tankade min bil, sen ut till Sandby för att äta kvällsmat!
När vi skulle därifrån bad jag Anders kolla oljan på min bil, den var snustorr STACKARN!
Så han fyllde på massvis med olja :P vilken tur jag bad honom kolla!

För idag runt ca 13.30 går min bil + flera andras till Ängelholm & Klitterbyn..
För konferens med jobb, egentligen är det övernattning men jag ska inte sova över!
Vi åker upp imorgon igen för ännu en dag där uppe, men jag hoppas att vi får åka
hem relativt tidigt då, eftersom vi ska iväg på kvällen!

ÅHH, IMORGON ÅKER ANNA TILL ULLARED IGEN.
JAG ÄR SÅÅÅÅ AVUNDSJUK! :)

Näe, nu ska jag gå & borsta tänderna..
Sen köra till jobb!

Hauddi alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: