Sofiaslillafamilj

Spännande, Spännande!

Kategori: Allmänt

Oj, vad IDOL var spännande igårkväll! Synd bara att man missar det ikväll! Får kolla på datorn sen..

Igår gick det jättebra på mötet, jag är sååå stolt över mig själv! :)

Idag ska jag jobba till 16.30, sen hem & röja lite för att sen köra & ha vattenträning!
Denna veckan har gått så sjukt fort, men jag tror det är som man har haft fullt upp
hela tiden, det som känns mest jobbbigt är ju att man inte hinner med hemmet!
Men det brukar lösa sig på helgerna! :P SNART FREDAG IGEN!

Fasiken vad tufft det är att bygga hus, jag säger bara tänk till en extra gång innan ni gör det.
Det tär ngt fruktansvärt på förhållandet! Jag saknar Tommy jättemkt även när han är här :/
Låter kanske konstigt men så är det! Det är inte som det har varit :( & det mår jag jävligt dåligt av!

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: